Ik vind de nieuwe update veel minder praktisch.
Ik vond de oude Poolmanager lay out veel praktischer werken, meteen links waar je als eerste kijkt het overzicht en dan kreeg je midden/rechts de uitweiding. Ik weet niet welke Einstein nu bedacht heeft om dat om te gooien. Waarom zou je iets dat al goed is veranderen? Vernieuwing is niet altijd verbetering en naar mijn mening is dat nu ook weer het geval.

-
Carla van Gelder schreef
Eerlijke mening vind het helemaal niks,de andere website was veel makkelijker en overzichtelijker......Begrijp ook niet waarom......
-
ans tollenaar schreef
als je het een paar keer goed hebt bekeken valt de nieuwe poolmanager mij persoonlijk heel erg mee,het is even wennen
-
anoniem schreef
De eerste keer kon ik de week overzicht niet goed overzien, daar de plaatjes van mijn werkgever in de weg zaten, en ik over ben gegaan naar andere browsers, zoals Opera en Firefox.
Alleen dat het nu ver naar rechts staat vindt ik niet handig, ik zet hem nu maar gelijk op maandoverzicht. -
Om de site beter te laten werken op een mobiele telefoon zijn er inderdaad een aantal aanpassingen gedaan die wat onhandiger uitpakken op een desktop. De betreffende wijziging zorgt er op een mobiel voor dat allereerst de actie lijst te zien is en vervolgens pas de Afspraken in de huidige week. Wij zullen hier even verder naar kijken en eventueel de wijziging op de desktop aanpassen
-
anoniem schreef
Ben het volledig eens met :"Ïk vind de nieuwe update veel minder praktisch". Vr. Gr. Hans Beekman. (werknemer bij Jeeves).